oh, my god! I´m getting married!

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Paulina Pettersson - 6 oktober 2014 14:19

Jag fick en till möhippa!
En fredag efter jobbet hade vi bestämt att vi skulle göra "eftermöhippa" för en kollega som gift sig i somras. Hon bestämde sig snabbt och det fanns inte mycket tid för möhippa innan bröllopet blev av. Vi samlades på kontoret och precis när möhippan ska dra igång får vi veta att vi båda blivit lurade! Hon trodde att möhippan var för mig och jag trodde att det var hennes. Nu blev det alltså dubbelmöhippa för oss båda! Så roligt!

Vi drack skumpa, åt chips och pratade här på kontoret innan vi åkte vidare till bowlinghallen där det blev god middag, bowlingspel och efter det dans på stan till kl. 04:00.

Även denna möhippan vaf helt fantastiskt rolig! Ååå vad jag är glad att jag har så många fina människor omkring mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lördagen den 19 oktober gick min pojkvän ner på knä och friade till mig. Jag sa ja. Detta är bloggen om resan från denna dag fram till bröllopet. Om hur två helt vanliga Svenssons planerar ett hejdundrande bröllop men också om vår något galna vardag med e

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards