oh, my god! I´m getting married!

Alla inlägg under februari 2014

Av Paulina Pettersson - 3 februari 2014 12:55

Förra helgen var vi på bröllopsmässa i Helsingborg (tack för tipset Ulla!) och denna helgen var jag med en av tärnorna på bröllopsmässa i Malmö. Det var stora skillnader mellan mässorna men båda gav absolut inspiration. Eftersom lokal är bokad, bil fixad och kyrka vald var det mest inspiration till klänning, ringar, blommor och pynt som var i fokus.
I Helsingborg var nästan alla brudklänningar tubtopsmodell i olika varianter, absolut fint men inget för mig :) jag vill ha ärm på klänningen och dennan vill ha frack, så långt har vi kommit. I Malmö fanns det lite mer sånt att titta på så ikväll får vi surfa runt på de olika sidorna vi fått tips om. Tydligen måste klänning beställas MINST sex månader innan bröllopet...

Presentation


Lördagen den 19 oktober gick min pojkvän ner på knä och friade till mig. Jag sa ja. Detta är bloggen om resan från denna dag fram till bröllopet. Om hur två helt vanliga Svenssons planerar ett hejdundrande bröllop men också om vår något galna vardag med e

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards