oh, my god! I´m getting married!

Alla inlägg under maj 2014

Av Paulina Pettersson - 22 maj 2014 22:13

Ikväll har det varit medelhavsväder i Skåne! Vi har njutit på balkongen, läst, kollat hockey och planerat framtid.

Av Paulina Pettersson - 13 maj 2014 10:01

Som den shoeaddict jag är har jag smygkollat bröllopsskor ganska länge nu om jag ska vara ärlig. Nu när klänningen är beställd känns det viktigt att köpa skor så att längden på klänningen blir rätt. Klänningen kommer att vara kritvit så det är viktigt att skorna inte är cremevita/ivory, däremot måste de inte vara kritvita utan jag kan tänka mig andra färger men vilka? Det är ju jättesvårt för en skofantast att välja ett. perfekt. par. Jag vill ju köpa alla! Har kollat runt en del och bland annat hittat dessa enkla, vita med rem som detalj. Vad tycker ni?

Såklart inte svarta. Vill ha skorna i tid så jag hinner gå in de ordentligt.

Av Paulina Pettersson - 6 maj 2014 14:23

Efter många, många mail fram och tillbaka mellan mig och sömmerskan är nu klänningen beställd! Det känns helt galet och än är det långt kvar tills den är klar och vi kan "ropa hej". OM den blir precis som jag tänkt mig så blir den helt perfekt. Alla material är valda av mig och måtten är tagna precis efter mig. Åååå vad jag hoppas!

Det ska såklart vara lite hemligt hur den ser ut så här får ni njuta av en bild på en annan fantastisk klänning.

Presentation


Lördagen den 19 oktober gick min pojkvän ner på knä och friade till mig. Jag sa ja. Detta är bloggen om resan från denna dag fram till bröllopet. Om hur två helt vanliga Svenssons planerar ett hejdundrande bröllop men också om vår något galna vardag med e

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards